pregatire pt. Plai

Tuesday 2 September 2008

cautam in dimineata asta ceva muzica mai de doamne-ajuta prin sutele de foldere cu muzica pe care nici acum nu am rabdare sa le sortez si am dat de Fanfare Ciocarlia din Zece Prajini.Ei sunt 12 din cei mai faimosi suflatori ai lumii si bineinteles a trecut mult de cand nu au mai concertat in Romania-romanul nu apreciaza talentul,se stie.
Gasind cateva piese de-ale lor mi-am amintit ca sunt un mare titlu pe afisul festivalului Plai,ce va avea loc in 12-13-14 septembrie la Muzeul Satului din Timisoara,mai multe info aici .
Ne vedem acolo si incingem o hora da?

1 comments:

metafizicx said...

deci omfg. in sfarsit cineva care o mai pus afisu pe blog:)) eu il am de vreo 2 luni...si mio zis unu ca sunt cocalar ca ascult asa ceva. :D

ai fost la session aseara?