Taranu e in clasa...taranii sunt in clasa...

Thursday 25 September 2008

"Tzaranul e pe camp
Tzaranul e pe camp
Ura lelitza mea
Tzaranul e pe camp"
Tzaranul e in clasa
Tzaranul e in clasa
Hai Marius,du-te Dacian
Tzaranul se dubleaza!




Taranul e pe camp
Asculta mai multe audio Muzica »

"Mi s-a parut ca extragerea nu a fost corecta!Noua ne-a ramas ultimul bilet si era prima banca,iar dumneavoastra ni l-ati pus pe banca! Trebuia sa extragem,nu ni s-a parut corect!"
Monsieur Dacian Pula-pe-Foc se simte neindreptatit deoarece "proasta de diriga",dupa cum o considera,nu l-a lasat a alege din penar dintre singurul biletel ramas si singurul biletel ramas.Cum sta treaba:Cris si Dali s-au saturat de banca din fata catedrei,s-au mutat,niciun ghiolban nu vrea sa stea acolo,diriga ne-a impus sa fim solidari si sa ne mutam fiecare cu partenerul in banca extrasa la sorti,toti ne-am conformat,iar porumbeii D&M au ajuns, intr-un mod de-a dreptul necinstit,in banca cu pricina.
Cu paru-n cur,seriosi si fara pic de bun simt,sotii Pula-pe-Foc s-au intors a doua zi la fostele(nu femei,Doamne fereste de asa ceva) locuri si si-au sustinut indarjiti punctul de vedere(sau cel putin Dacian,el era barbatul in ziua respectiva).
Booon!

"Nu a fost corect!Am ajuns la concluzia ca noi am fost defavorizati si nu ne puteti obliga sa stam in prima banca.Asa cum cele doua nu au vrut sa stea acolo,nici noi nu vrem si eu cred ca extragerea nu a fost corecta". Si eu inca cred ca esti o mahalagioaica cu coaie si vorbeste gura fara tine.
Dupa ce si diriga si profa de romana si-au intins nervii la maxim cu ei,a aparut un alt personaj,stramosul Dacianei,tasu.
"Aceasta nu e democratie ce faceti dumneavostra! Nu-i puteti forta pe copii sa faca ce nu vor,lasati-i pe ei sa se puna de acord.Copii,voi nu trebuie sa ascultati de profesori,ei nu trebuie sa fie o autoritate pentru voi!" Dar daca e musai atunci sunt eu autoritatea,si baiatul in lipsa mea!Dacian e o stea,e copia mea,un martir in aceasta clasa,iar voi nu-l apreciati,copii nesimtiti si nonpoponari ce sunteti!Sa va fie rusine!
Deci da?
Decizia dirigintei de a-i muta odrasla in banca din fata,luata nu numai in urma extragerii ci si din motive de disciplina,i s-a parut tatalui de-a dreptul absurda:
"haideti sa chemam si televiziunea,sa vada toata tara ce faceti aici!" haideti haideti! sa va faceti familia si neamurile de cacat in fata tarii!(Dacian,te rog sa porti bluza rox cu "cock on fire" daca apari la tv,fara ea nu arati bine)vai de domnul...40+ de ani si asta e respectul cu care il invata pe copil sa treaca prin viata.
Tatal individului fondat-de-ten s-a impus,prin tonul vocii,in fata dirigintei si,mai ales,a directoarei,repetand aceeasi idee si demonstrand cat de inteligent si democrat este el,ca si fiul sau de altfel. In plus,el este total impotriva chiulului(a tinut sa precizeze asta),probabil in necunostiinta de cauza,deoarece Dacy (cu 'y' ca e mai sexi) a adus anul trecut doar o data la 2 zile cate o motivare pe 2 zile."toti sunt o clasa de chiulangii",a mai adaugat,cu rezerve de tupeu ascunse al naibii de bine,contrazicandu-se apoi cu directoarea,din nou,cand aceasta a incercat sa-i inchida gura intr-un mod mai elegant "va rog frumos sa va abtineti si sa nu generalizati" Asa da,tata ca el,trebuie intr-adevar luat ca exemplu!si eu sunt impotriva chiulului!

"Ce te uiti cu fata aia la mine?!" imi spune in scarba Dacy intrand in laborator dupa circul cu parintele.Uite ma uit,si fata mea chiar e draguta si curata,mersi frumos,fata de mutra ta cu fond de ten cat unghia mea de la picior si cu incercari disperate de a ascunde cosurile proeminente.Mai vrei sa-ti zic despre fata ta? Arata ca o fata de travestit cocalar,cu sprencenele alea pensate la linie si sclipiciul ocazional din obraji.De fapt,tu pe de-a-ntregul arati ca un travestit cocalar,cocalar in special,ceea ce si esti,mai ales cand vii cu Mariusica in bluzitele vostre roz identice cu inscriptia de care am amintit mai sus,"pula pe foc",cu gecile lucioase si cu pantalonii ce ti se incretesc inter cracis(macar asta mai dubleaza volumul organului tau genital,lucky you eh? ;) )
Cuplul trece printr-un moment greu acum,sunt respinsi si luati in batjocura de majoritatea colegilor si "prietenilor falsi",dar ei inca sunt copiutze ale lui Zorro in miniatura,Dacy mai ales,care din nou s-a nimerit a fi barbatul in familie.
Va doresc,iubitii mei,inca 2 ani de liceu extraordinari,sa speram in alta clasa,alta scoala,Doamne o ajuta si alt oras,iar in caz contrar,oricum de fata mea deranjanta nu scapati si nici de greata si ironia cu care o sa va intampin zi de zi. Cum spuneati,e legea junglei,dragilor,legea junglei...



P.S.: (Si acesta este tot un pamflet)
Nu ma scuz pentru textul de mai sus si,for the record,e prima oara cand chiar nu am vreun impuls de a ma scuza.E deranjant sa vezi cum se duce naibii societatea asta,mai ales acum,cand tot mai putini primesc o educatie in adevaratul sens al cuvantului."cei 7 ani de acasa",asta e pe buzele oamenilor mai in varsta decat noi,cei 7 ani pe care poate niciunul nu-i mai avem,insa unii mai stim ce e respectul pentru cei egali noua si,in special,respectul pentru cei ce au trecut deja prin o mare parte din viata.Fara acesta,da,poti ajunge undeva calcandu-i pe toti in picioare,dar,in final,tot tu pierzi.

0 comments: