Plai - day 1

Saturday 13 September 2008

GENIAL!!!!
Asfalt Tango - Fanfare Ciocarlia
Chiar nu am cuvinte,si ma refer la concertul Fanfarei Ciocarlia! Atata pofta de viata,de joc,au creat o atmosfera vioaie,de petrecere,aveai impresia ca ai putea topai pana dimineata si inca te-ar mai tine piciorusele de un joc.Pe langa asta,aveam si un instructor de dans calificat(un boski foarte jucaus),ce se tot impingea ca sa il auda fanfara si urla la fiecare pauza: Rusasca de la Iasi mah!!!Sincer,nu multe concerte ma lasa cu balele pana-n pamant,iar acesta a fost unul dintre acele exceptii.Si cand ma gandesc ca era sa nu mai merg...ah,excelent!!
Gata,imi revin.Intreaga zi de ieri a fost destul de ok,cand am ajuns la Muzeul Satului am dat o tura de corturi,toate erau goale desi era deja ora 20:00,am lasat balta ideea de a ne uita putin pe la casuta Carturesti si,trecand pe langa cortul Penitenciarului Timisoara(wtf???) am ajuns la o terasa draguta unde am savurat un beck'sutz.Gabi era foarte multumit de trupa de care 'avea grija' si atat i-a laudat incat ne-am dus spre scena si am aterizat chiar prin primele 3 randuri.Au sustinut un concert foarte tare,'cei mai smecheri' cum zice Gabi,si apoi au cedat scena Fanfarei Ciocarlia,'parca' mentionata de mine ceva mai sus,eh,no biggie.
POZE:
Al Jawala






Fanfare Ciocarlia!













0 comments: