Becoming....ce?

Sunday 21 September 2008

...ei si tocmai am terminat de "varsat lacrimi".da,am plans.am plans,culmea,din cauza unui film si a tragediei din acest film.se numeste "Becoming Jane" si este povestea din care s-a inspirat Jane Austen,cunoscuta scriitoare,povestea vietii ei sau,mai degraba,o portita catre viata ei,catre inima ei,inima atat de puternica si totusi atat de firava.
Nici nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult,chiar aveam retineri si am amanat cat am putut de mult vizionarea filmului.Merita,a ajuns primul in topul meu si pentru moment nici nu-mi mai amintesc vreunul care sa-mi placa atat de mult.Si povestea...ma gandesc cu drag cat de mult semana viata ei cu o parte din viata mea (nu pot semana pe deplin,sunt la 1 secol si ceva distanta).Pot spune sincer ca sunt perfectionista,si nu-mi aduce chiar tot binele din lume,din contra chiar.Caut intotdeauna visul,oameni care,din punctul meu de vedere,nu au nicio "chichitza" care sa ma deranjeze si,cum era si de asteptat,nu-i gasesc - de asta probabil multi considera ca am nasul prea in vant,de asta ma cert cu lumea si apar ca ceva mult prea plictisit de tot ce ma-nconjoara ca sa-mi mai pese.Dar nu e asa...pur si simplu caut ceea ce vreau si incerc,fara macar o mica mica reusita insa,sa nu dau nimic la o parte daca accidental apare in calea mea,in drumul asta spre o viata ideala.Ca si personajul nostru,ignor,ma feresc si in final scap de unii baieti,barbati,putzoi,porci,printi etc,intotdeauna cu gandul ca ceva mai bun trebuie sa apara,un om mai bun din orice punct de vedere, si doar in opinia mea.Un om care sa nu ma enerveze pentru ca rade ca un prost sau se da in spectacol sau merge ca o rata,care sa nu ma faca sa plec capul in pamant de rusine daca vorbeste sau bea fara limita sau ridica tonul fara un motiv intemeiat,un om care sa nu para grozav pentru ca familia lui e stimabila,sau potrivit pentru mine pt ca are un bmw nou-nout si bani de aruncat pe femei,care sa nu iubeasca o alta persoana sau,mai rau,sa iubeasca prea mult propria persoana.un om perfect,perfect pentru mine,sincer,glumet,un om pe care sa-l simt aproape de inima mea si care sa se poata infinge acolo,fara nicio speranta sau gand de scapare. Si zic asta pentru ca hei,cacat,chiar nu stiu ce inseamna iubirea adevarata din moment ce niciodata nu am impartasit-o cu el,cel din trecut,prezent sau viitor,cel pe care am crezut ca l-am iubit sau cel pe care o sa cred ca il iubesc,cel de departe sau poate chiar cel de langa mine.Nici nu voi stii ce inseamna prea curand,pt ca,la cum am ajuns sa ma autocunosc in ultimul timp,asteptarile sunt prea mari,ochii prea inchisi sau indreptati spre drumuri fara capat.Pana atunci insa,o sa raman tot eu...fie ca are cineva ceva impotriva sau nu,iar daca ma voi schimba,o voi face dupa criteriile si constiinta mea,care totusi sper sa nu ma aduca chiar la disperare :))
Imediat dupa film am vazut un offline de la Bubu,cu noul lui post.Mi-a promis si mie cartea despre care vorbeste,"Un om sfarsit",si abia astept sa o citesc.Uite ca nu sunt singura absolut marcata de un lucru in seara asta!
In sfarsit ma regasesc si eu in ceva,si incep sa am o putin mai mare incredere in mine in ceea ce priveste unele lucruri.Vreau sa-mi fac putin ordine in viata si sa ma pregatesc incet incet pentru ceea ce urmeaza,pentru surprize,pentru oameni,pentru clipe atat de pretioase cat sa ramana intiparite in suflet pentru o intreaga vesnicie.
Acum,Bubu,permite-mi te rog:
"Mi se parea ca orice frumusete a vietii imi era refuzata: eram singur, lipsit de iubire si fara noroc, iar lumea aceea isi vedea linistita de plimbarea ei, fara sa stie nimic despre necazurile mele de adolescent sarac si urgisit.
Si atunci, dintr-odata, m-am revoltat. Am simitit in mine ca o navala de sange, o ravasire a intregii mele fiinte."
( Un om sfarsit)


P.S.:DAR bai,va rog,sau cel putin pe oamenii care dau totusi un ban,doi pe mine si prietenia mea,oricat de mult as semana la suflet cu Jane,nu ma lasati naibii sa imbatranesc asa!You have my permission to do whatever it takes :))

0 comments: