Jose-Armando,Jose-Miguel

Friday 29 August 2008

am stat 3 zile la sat.nimic special,doar ca,pe langa cateva treburi prin curte,am innebunit de plictiseala.de fapt nu am innebunit,ci am descoperit latura mea fantastica,imaginara,capacitatea de a crea si a purta conversatii si chiar a avea amintiri frumoase cu noi prieteni imaginari.am mai patit asta acum ceva timp,si de atunci sta pe capul meu George,cel mai vechi prieten imaginar si singurul,pana acum.
da,deci,o sa vi-i prezint mai jos pe cei 2 noi prieteni,Jose-Armando si Jose-Miguel,cel cu ochi rosii(de la prea multe capsuni) e Jose-Armando,iar cel cu ochi verzi (niciodata sa nu-i crezi),este Jose-Miguel.de cel din urma imi place mai mult,dar shhh nu vreau sa se supere nimeni

Jose-Armando e fericit

Jose-Armando e trist

Jose-Armando e speriat

Jose-Miguel (:x) e fericit

Jose-Miguel (:x) e trist

Jose-Miguel (:x) e speriat-prea mult par

Jose-Miguel (:x) cand era mic,mereu cu zambetul pe buze


P.S.: Lavi,Bia,imi pare rau,ei sunt mai de treaba ca voi,va parasesc

2 comments:

Anonymous said...

u are sexually frustrated! nuffin` more to add :))

Tara said...

and that is entirely your fault! "nuffin'" more to add >:P :))