Discurs 'de cacat'

Thursday 25 September 2008


Mi-am amintit azi de a doua zi de scoala din anul asta,cand am gasit pe tabla un desen asemanator cu cel 'vizibil'.Din plictiseala dureroasa,m-am apucat sa scriu,intr-o lipsa totala de inteligenta si inspiratie.(nu,nu vorbesc asa de obicei si discutiile de genul nu sunt chiar pasiunea mea)

ok...ce-mi inspira mie imaginea asta?Hmm...
Cred ca mesajul acestei imagini nu poate fi exprimat in cuvinte.Fiecare individ il percepe in moduri diferite,il simte diferit,si-l aminteste diferit.Este vorba,evident,despre modul de a analiza in mod propriu Sfanta Taina a Cacatului.Cu totii ne cacam.ne cacam greu,usor,ne cacam si in sus si in jos si intr-o parte si in cealalta,ne cacam cu bombe,ce cacam prin catapultare,ne cacam traspirand sau plangand,ne cacam ranjind,ne cacam la scoala,acasa,in birt,la teatru,in parc,in tufa,in padure,in mare,in bazin,in cort,in orice buda,pe langa buda,deasupra buzii (vezi baie loga et 1),in fata buzii,ne cacam ametiti,beti chiar,ne cacam cu altii,ne cacam tinandu-i de mana pe altii,ne cacam vomitand in chiuveta sau pe jos (vezi Porcus Biancus),ne cacam mancand,fumand,band,razand,vorbind la telefon sau nu,ne cacam pe noi,ne cacam pe altii.
Da,imaginea de mai sus seamana cu un cacat,este singurul motiv pentru care am marturisit tot ce am avut de marturisit.E un cacat viu,un cacat cu puls,un cacat bine,atragator.Printre resturi,are ramas un bob de porumb pe post de ochi,o frunza de patrunjel nedigerata pe post de tzatza,restul(maini,picioare,penis) fiindu-i crescute din cauze naturale,cauze ce tin de forma gaurii curului (stiintific anus).

P.S.Daca mai aveti idei de cacat de insiruit,let me know.

0 comments: