Plai - day 2,3

Sunday 14 September 2008

Probabil a doua zi de festival a fost foarte faina,doar ca eu nu eram cu chef.n-am avut chef nici de dans(la inceput),nici de poze,nici de baut,nici de vorbit,doar de stat si admirat.
Am ajuns la fest pe la 17:40 si m-am bucurat ca i-am vazut pe Gabi si Alex in concert(Shpais),am vazut si auzit cum ca At4t se duce 'pa pula' (tre' sa recunoasteti),am stat apoi cu un anume Toma si un anume Oli la o bere si in final m-am postat pe undeva pe langa scena.
P.A.S.O. au ridicat lumea in picioare,pe Tarhana am ras incontinuu de Ruxi care era obosita si abera tot felu si ma facea 'fraiera' din minut in minut pt ca imi ratasem sansa cu tipu 'bun' din Ciocarlia (ce mah?? =)) ),iar Mariza mi s-a parut o subnutrita destul de frumoasa,melodii superbe(pacat k nu prea pricepea nimeni ce zice),dar nepotrivite pentru un festival al tinerilor.oricum,excelenta voce
Azi nu am mai mers.Desi abonamentul pe 2 zile o avea pe a 3'a inclusa si azi trebuia sa particip la workshops,n-am mers.Vremea a fost aiurea,moleseala totala si doar ideea ca maine iar incepe scoala ma face sa stau toata ziua,fara sa fac nimic,sa stau si sa lenevesc.De data asta lenea e pe bune mama tututor viciilor,deci trebuie respectata.
Poze cu lumea de ieri si probabil cu ceva artisti sper sa primesc de la Bubu,pana atunci:

Shpais



dromaderul femela ce cara berile confectionat de Toma si Oli

0 comments: