pisi si pisu

Sunday 3 August 2008

draga cititor care n'ai ce face,te las a'ti incanta privirea cu aceste 2 capodopere ale literaturii romane moderne,poetii fiind doi dintre cei mai alesi,pisi si pisu:
(zilele 2-3 august 2008,plictiseala dureroasa,primele cuvinte "Cotzoharla mare,tare si venoasa")

Cotzoharla mare, tare si venoasa,
Tu esti cea mai faimoasa,
Toate pasaricile,
Toate pizdulicele,
Te doreste doar pe tine
Ca tu le freci cariciu bine.

De in Spania te duci,
Tu ii spargi pe toti la buci,
De in Frantza oi ajunge,
Toate fetele or sa plange,
Ca tu esti cea mai dorita,
Cea mai mare fandosita

Cotzoharla mare, tare si venoasa,
Te rog eu, intoarce-te acasa,
Ca imi e un dor de tine,
De cade chilotzii da pa mine
Nu ma lasa singurel,
Labagiu si trist de fel...

Miss u fa !
                          Pisu (Cristea Constantin Cosmin)

Domnul Cristea a folosit un limbaj destul de indraznet,dupa cum se observa,in a-si exprima dorul apasator pentru cotzoharla sa.Dupa un studiu intens,poti realiza ca,de fapt,poezia face referire la dorul eului liric pentru taria pe care o detinea inainte de a pleca in Spania.Acesta este nerabdator sa se intoarca in satul natal,cand barbatia ii va reveni si le va trage-bing-bang-boom-ooooo pe toate pizdulicile.

Cotoharla mare, tare si venoasa,
Nici nu te gandi sa-mi iesi din casa
M-astept cat ii noaptea de lunga
Sa ma-ndopi cat sa-mi ajunga

Sa ma-nhami ca pe o iapa
Si sa ma si tragi in teapa
Iara cad eu voi boci
Nu te gandi a te urni.

Haoleo,tu cotoharla
Mare,tare,cu-ncarcatura cat o pruna,
Daca ai si tremura,
Ai fi pe veci stapana mea
Si te-as lasa sa-mi faci ce-i vrea.
 
                          Pisi (Popa Alexandra)               

Aici nu comentez.Nu obisnuiesc sa fac asa ceva.punct.

 

2 comments:

Anonymous said...

DECI...se observa clar relatia fizica dintre Domnisoara Alexandra si cotzoharla, si neajunsul Alexandrei, obiectualizand cotzoharla, negandindu-se daca aceasta are vreun sentiment fatza de ea (tipic feminin). Se simte dorintza carnala puernica din versuri : "M-astept cat ii noaptea de lunga \ Sa ma-ndopi cat sa-mi ajunga", dar cu toate acestea se observa si neajunsul : "Daca ai si tremura, \ Ai fi pe veci stapana mea", foarte inteligent de altfel, de aici reflectandu-se dorinta de "mai mult" a omului de rand care nu se satura si nu se va satura niciodata doar cu are, deoarece societate ii tot "zice" ca trebuie ami bine, mai colorat, mai mare, mai frumos...deci Domnisoara Alexandra joaca rolul victimei regulilor societatii crude, iar cotzoharla un simplu pion folosit, intors si sucit pana la epuizare de catre monstrii nesatui consumatori care iau nastere din atatea reclame si mediatizari

Tara said...

Deci....apropo,Costica,nici o fraza nu se incepe cu "deci".fi'tzi'ar shtromeleagu tau de copchil,te iei tu de neajunsurile mele!

Rau imi pare pentru cotzoharla ta,care ilustreaza,dupa cum ziceam,barbatia ta,care evident e fara vlaga in Spania sau Franta,lucru care de altfel te instristeaza la culme si preceda dorul care te framanta.Acest dor te face sa evadezi din realitate intr-o lumea doar a ta,unde maciuca ti'e dorita pretutindeni,dovada fiind versurile "De in Spania te duci,
Tu ii spargi pe toti la buci,
De in Frantza oi ajunge,
Toate fetele or sa plange".
Fara cotzoharla sa,tanarul Cosmin sufera rusinea de a'i cadea si chilotii,acestia din urma neavand suportul frontal necesar,suportul cu care erau atat de obisnuiti "Ca imi e un dor de tine,
De cade chilotzii da pa mine".
Antepenultimul si penultimul vers reprezinta dorinta cea de pe urma a resemnatului tanar,care,intr-un final,recunoaste ca este labagiu si trist,starnind simpatia cititorului:"Nu ma lasa singurel,
Labagiu si trist de fel...". Atat punctele de suspensie cat si ultimul vers ce consta intr'o exclamatie formata dintr-o multpreadesintalnita expresie de jargon si un regionalism("miss u fa!") pun in lumina,o data in plus,disperarea tanarului Cosmin,dorul sufocandu-l pur si simplu.