suflete curate

Sunday 10 August 2008

Am ajuns si eu in caminul primitor intr-un final,dupa o noapte nedormita in Arad si apoi langa gradina zoo,unde au venit pana la masina 2 straini,polonezi cred,care habar n'aveau engleza si ajunsesera in timisoara exact la zoo(drum complicat pana acolo,de altfel),cu o singura harta cu orasele mari si drumurile europene,ce tot repetau "Arad,Arad!"...nu nu,no more Arad for me,had enough;si apoi la gratar cu tot familionu' la bunica'mea,unde mi'am facut mici prieteni noi,pe langa ceilalti 4 mici ai mei.si e atat de frumos sa'ti faci prieteni noi,mai ales cand fetisoara lor straluceste de bucurie atunci cand le acorzi un singur zambet..
(sunt cei patru pe care-i vedeti ca nu seamana intre ei,printre ceilalti bunica si matusa-sora,
sora,fratele si verisorii)




























0 comments: