ce bine e sa faci sport

Tuesday 5 August 2008

sau nu.
 Una dintre cele mai tipic romanesti faze e cea cu mersu la sala.ati patit'o? "baa hai la sala sa slabim,sa ne intretinem","da","da"...mergi o zi,hai 2,a treia deja "vai ce ma dor bratele,hai nu mergem azi".si normal,nu se merge,si in 70% din cazuri se lasa balta de tot.
 Cica ieri am fost si eu la sala cu 2 tipe.Incantare maxima,vai ce bine ma simt,etc...Azi dimineata "bha ma doare burta,si mainile :(( " "si pe minee ""hai in parc mai bine" "hai";si am mers in parc.
 Bineinteles intai ne'am oprit la o cafa in Papi,ne'am tarat apoi spre botanic si'am lenevit vreo 2 ore pe iarba in spate.Si apoi mare'i prostia omeneasca: inspre iesirea din parc,un barosan era filmat de vreo 3 barosanei cum dadea din gura pe o melodie wannabe etno maneloasa-making the video,sau,mai exact,facerea clipului bengos.acum pot sa mor linistita,am vazut'o si pe asta.a doua oara.
 Normal,stiind ca n'o sa mergem la sala sa ne scoatem plamanii pe nas,am zis k niste poze nu strica, ca doar narcisiste suntem(not),frumoase suntem(:>),somnoroase suntem,grase suntem,fara chef suntem.multumesc,draga simina :))
prima poza-barosanul




























PS:ordinea cronologica ar fi cam de jos in sus

0 comments: