Pe curand!

Wednesday 30 July 2008

wannabe pagina de jurnal :>
..ieri (luni) dim am ajuns acas,m'am trezit dupa 18 ore de somn extrem de profund,da ce sa zic...a fost excelent,ink nu inteleg cum naiba am putut sa dorm atata.
In Brasov a fost cam aiurea vremea,nu prea mi'am belit ochii prin oras,ceva ceva in ultima zi,joi. Seara a venit pensionarul Cozmin pe care trebuia sa'l astept la gara si am intarziat la naiba.dar nu s'a suparat.
In Sighisoara ne'a asteptat domu cu camasa 'havaiana' si carunt (dupa cum sa descris) si a fost geniala familia aia,ne'au pus bob marley ca muzica de relaxare si ne'am facut cafa si omleta si pfuai ce dulci :x au fost 3 zile atat de faine,da,recunosc,mi'e dor ca naiba de oras si de radio son si de terasa aia galbena,de cavaleru cel cretz pe care n'am mai ajuns sa'l urmarim,de vremea ploioasa,de tipu care canta la aer si rochiile alea superbe si atat de foarte scumpe,de cainele gazdei pe nume tony,tony the young ce avea 10 ani si putzea ingrozitor, de gara masii care ar trebui daramata k e prea trista si de cozzmin si de bravul locotenent stanca cristian bogdan,de 3 in 1 si de privelistea aia mirifica de dupa biserica,si de "la adio,tu" cantata de suceveanul(cred) ala palarios si foarte mahmur duminica dimineata.
in nostalgia mea,am rezolvat si dilema cu marea,din 12 panan 20 'pierd' vremea prin vama si apoi dau cu banu,hmmmm constanta sau constanta??greu mai,greu

Nici nu pot nimic sa-ti spun
Pe curand sau ramas bun
Aparu, numai nu,
La adio tu...












0 comments: