Bun-bun

Tuesday 5 August 2008

   
Orez cu lapte!!!!!
Iti suna cunoscut? Da mai,asa e,mancai cand erai ceva mai mic!
 Acum cateva zile un prieten se 'plangea' in status ca vrea orez cu lapte.Ataaat mi'a trebuit....bineinteles cum mi'am facut putin timp liber m'am postat in bucatarie si da'i si fa.si a iesit asa buuuun :x si evident ceva gem peste n'a lipsit,ca la carte asa :>
    Ce dor imi era :D am stat apoi la discutii cu Cosmin(poetul minune din mesajul de mai jos) si azi cu Lavi si mi'am propus sa organizez o mica mica 'sedinta' cu tema 'copilarie';pentru ca deci si asadar, vreau ca intr-una din zilele ce'au mai ramas pana plecam la mare sa ne adunam noi frumusel si sa mancam delicatese precum:orez cu lapte,zahar pe felii de paine cu apa,paine prajita cu ou,crema de zahar ars,pufuleti cu arici(sau caine sau ce naiba aveti voi prin orasele voastre triste),seminte,mere in caramel,gris cu lapte,papanasi,ciocolata,gume turbo sau barbie,asa,cam tot ce adoram cand eram mici si pitici.
 Ma intristez rau tare cand vad cacaturile de pe piata,batoane de cioco cu diverse umpluturi gen capuccino si vanilie si maioneza si diaree si tot ce vrei,
care pe deasupra sunt si dietetice chipurile,biscuiti si jeleuri invelite in 3 straturi de rahat cu aroma de mustar,chipsuri care mai de care mai aromate gen 4 anotimpuri (lol),sucuri cu un strop de aroma si restu apa cu zahar si toate cele. hai ma oameni,numai porcarii mancam,unde's sifonu,sucurile de la tec,prajiturile bune bune ce le facea mama sau bunica si cornurile simple,sarate si bune?? baga'mi'as buca dreapta in industria asta,o sa murim toti :)
Bine,din chestiile care ne omoara asa normal k nu fac parte alcoolu si tutunu,ar fi chiar absurd.
 Ideea:ne vedem la mare,cu sete de viata si alcool si burtile pline de la ospatu de dinainte.ciuss

1 comments:

I am.... said...

OREZ CU LAPTE!!!!!! FUTA`L DUMENZO ... IAR MI`AI FACUT POFTA! INAPOI LA STATUS!