cu si pentru maimuta, lua-o-ar naiba

Wednesday 11 March 2009

Oricat de mult ne-am fi certat, mama a incercat intotdeauna sa ma tina departe de idioti. A reusit, ce-i drept, de cele mai multe ori, insa nu si acum. Acum eu ma feream, iar ea ma oprea.
Cei care ma cunosc cat de cat stiu despre ce aberez aici, ceilalti probabil afla acum. Desigur, mai exista si cei care nu se prind - o sa-i numim "categoria speciala" - dar ei nu prea conteaza.
Nu vreau nici pe departe sa sune a poveste, deci nu incep cu "a fost odata" sau "totul a inceput intr-o seara frumoasa...", ci asa: M-am atasat de un bou (atasat..la sentiment), sau hai sa-l numesc mai dragut: maimuta. Deci, m-am atasat de o maimuta. Si ce fericiti eram noi! Perfecti, ce mai! Imi era drag si ii eram draga, ne tineam in brate, ne sarutam cu o pasiune atat de aprinsa...si de mii de ori falsa.
Maimuta asta m-a prezentat tuturor, eram ca doua piese de puzzle pt blonde (puzzle pt blonde = 2 piese,sau 1,depinde).Echipa buna,prententii peste pretentii, distractii comune, alea alea.
Dar exista un dar.Dar, maimuta se juca. Se joaca si acum cu alta don'soara care, saraca, il mai si iubeste. Si evident ca si el pe ea, cum altfel?!
Ok,probabil va intrebati de ce imi astern gelozia aici, ce, n-am prietene care sa ma asculte?! Am,am,doar ca nu e gelozie. E o forma ciudat de placuta de dispret si singurul scop al post-ului e sa deschid ochii tipelor care poate nu invata doar din propriile greseli. Bine, alt scop ar fi sa se sesizeze si alte maimute care se simt din aceeasi familie cu maimuta mea si (exagerez deja) sa incerce o schimbare in bine, renuntand la minciuni si abureli.
Maimuta, daca citesti (si nu faci parte din "categoria speciala") gandeste-te ca poate persoana pe care o invarti acum nu merita rahatu' tau, sa nu zic banana. Mai trage cu ochiu' in jur din cand in cand, asta cand ai ora de dezlipire de oglinda. Daca esti atent s-ar putea sa vezi, in comparatie cu ceilalti (evident n-o sa te abtii sa nu-i compari cu preamaria ta), cat de retardat esti. Respecta-i pe cei care iti cer ajutorul, pe cei ce ti-l ofera, pe cei ce-ti vorbesc frumos si sincer. Nu-ti respecta doar coaiele alea 2 stangi,ce ti le numesti sanatoase. Asculta si de sfatul prietenilor, poate poate preiei o idee pentru "o viata mai buna" (care oricum e musai sa arate cam asa:tu stapanul lumii,restul pupandu-ti parul de pe craci).
Apoi mai renunta si la fata a 2-a, altfel n-o sa-ti recunosti adevaratii prieteni. De fapt, renunta si la a 3-a si a 4-a fata, ca sa fii sigur. Asa-i ca nu mai vezi pe nimeni?

4 comments:

Anonymous said...

Post cu coaie bre Taro. mie place. Da daca e bou de ce jignesti maimutele? hai numa' bine

Tara said...

eh,si el se considera maimuta din cand in cand,deci e legatura mai stransa

Bogdan said...

Măi, e frumos postul. Interesant chiar. Îmi place cum ai scris.
Ţi-am mai zis, stai liniştită că va fi ok până la urmă :) Maimuţo-boul nu ştiu dacă o să-şi dea seama că vorbeşti de el pt că el nu "se dă cu şprei"! =))
Ai grijă de tine! :*

Anonymous said...

shprei =)), doamne doamne !
Bai pisi, de ce nu il lasi sa isi prinda singur coada ?
Iti bati capul asa aiurea...si de fetitele alea care nu invata din propriile lor greseli, pai sa-mi fie cu iertare, isi merita soarta din plin. Orice maimutica are nevoie de un maimutoi, nu ? Altfel nu am mai avea de ce sa radem la cafelute sau pe hicinci...perpetuarea speciei lor ajuta la buna dispozitie a celorlalti. Tot raul spre bine, mai pe scurt.
Fiecare cu specia lui :))
...spuse cosmin si trase apa dupa el :D