Taine,boring party,great people,cam aşa.

Friday 19 December 2008

Fatăăăăăăăăăăă! Ai aşi? Nu bă. Tu ai zecici? Nu bă.Da aşi ai?! NU!
Ne-am început mirifica seară în Irish2, pe "Dimineaţa pe răcoare", înghesuiţi la 2 măsuţe spre intrare pentru că, bineînţeles, celelalte erau rezervate şi am jucat Machupichu ca tâmpiţii,încontinuu. Machupichu e un joc de cărţi, asemănător cu Chems, doar că joci pe cont propriu.Ţi se dau 5 cărţi şi apoi,din întrebare în întrebare şi din ghicitoare în ghicitoare le iei sau le predai cărţile celor din joc.Câştigă cel/cei cu cele mai multe perechi de câte 4.(ca să pricepi,trebuie să joci,e prea mult de detaliat şi n-am chef).Deci, ai aşi? Da mă! Câţi? 1. Inimă roşie? Nu. 'te dreq!
După berea din Irish am zis că schimbăm locaţia, şi am aterizat oare unde? Evident,TOT în Taine. Indiferent dacă eram cu crush pe chelner, sau plictisite, sau salivând după tipu' de la bar, sau rupte de bete, tot ne-am distrat. Seba ne-a făcut cunoştiinţă cu "jagermeister şi suc de mere (santal)" şi noul prieten ne-a cucerit pe toate şi toţi şi ne-a adus într-o stare excelentă cu doar 7 lei!
Muzica din Taine a fost mai mult de chillout de data asta.Chiar freaky la un moment dat, începuseră intrumentale arhicunoscute,de Crăciun, şi cred (asa am auzit eu cel puţin) că au pus şi soundtracku ăla de la Tânăr şi Neliniştit! de ce,nu ştiu. Au cântat ceva inşi, nu prea grozavi, sau cel puţin aşa mi s-a părut mie după ce solista a stricat ritmul pieselor,mai mult balade.
Nu ştiu dacă era o seară cu o temă anume, dar clar sper să nu se mai organizeze aşa ceva.
Am plecat din Taine cântând Jingle Bells(spre surprinderea noastră, încă ştiam perfect versurile) şi apoi "Să nu-mi iei niciodată dragostea" şi "Ochii tăi" de la Holograf.
Am recunoscut asta azi, mâine nu mai recunosc nimic. Ce-i drept,n-am mai fost de mult timp aşa vesele, toate, la beţie.Lavi ştie mai bine!hihi

P.S.: nu mă mândresc cu figura mea de om "pe rachetă" din următoarele poze.punct.


















0 comments: