Si atunci nu-mi ramane decat sa te rog.

Wednesday 8 October 2008

Jur ca nu ma obsedeaza ochii tai.Nici cuvintele tale,cu atat mai putin felul in care te imbraci.Cum arati nici nu mai zic.Nu ma obsedeaza nici spiritul mereu tanar,nici nepasarea,nici conceptiile tale salbatice si lipsite de sens despre dragoste.
Si jur ca niciodata nu am visat ca ne trezim impreuna pe uscat,inveliti unul in altul.Nu vise umede,ci vise cu mare,de mare si pentru vama veche.In viata mea nu m-am gandit la noi ca la un intreg sau o scoica inchisa pentru totdeauna,nici macar ca la doua plete reci si sarate ce se amesteca in cantul valurilor.Nu m-am gandit la absolut nimic care sa ne includa pe amandoi,jur,din nou.
Si mai jur ca nu te-as vrea langa mine.Nu as vrea nici suflul tau in coltul buzei mele,simtind cum se zbate sa implineasca dorinte.N-as vrea nici macar un deget de-al tau,nici doua,nici ambele maini.Nici atingerea ta diafana si apoi nemiloasa pe intregu-mi piep,nu.N-as vrea nici cavaler sa-mi fii,nici sa te mai vad razand cu pofta de viata a fluturilor atunci cand se bucura intr-o zi de bucuria noastra in ani intregi.
Imi dai voie sa ma repet ? Inca jur,jur ca nu te-as iubi.Nu te-as iubi nici pentru vorbe,nici pentru glume,nici pentru privire,nici pentru suflet,nici pentru caracter,nici pentru aspect.Nu te-as iubi nici maine,nici ieri,nici in inima zapezii,nici in capatul plajei.Nu te-as iubi nici pentru dulceata,nici pentru frumusete,nici pentru libertate,nici pentru tine.
Pentru ca deja te iubesc.Te iubesc pentru mine.
Si mai jur ca nu pot sa te opresc din joaca,desi joaca e pentru cei mici,pentru copii,sau cel putin asa zic ei.Eu zic ca e pentru noi,cei care avem nevoie de ea.Asa ca,dupa cum vezi,nu te pot opri.
Te pot ruga insa sa te opresti din joaca cu gandul meu.Jur ca ti-as spune asta daca as stii ca vrei sa o faci oricum,dar nu vrei.Si atunci nu-mi ramane decat sa te rog...

1 comments:

metafizicx said...

te iubesc pt mine. i like it:)